Pitanje s kojim će se roditelj obrazovatelj sigurno susresti, bilo u nekim osobnim promišljanjima ili u razgovoru s drugima je kakve će akademske rezultate prilikom upisa na fakultet njegovo dijete ostvariti s obzirom na njegove vršnjake koji se obrazuju u državnim ili privatnim školama. Dobro je znati da sve veći broj istraživanja govori u prilog tome da učenici kod kuće prilično dobro napreduju u „homeschooling“ okruženju i više se ne suočavaju s preprekama pri upisima na fakultet; umjesto toga, smatraju akademski dobro pripremljenima i vrlo željenim studentima prema raznim anketama.
Jedna od najranijih opsežnih studija koju su proveli istraživači američkog Odjela za obrazovanje otkrila je da su djeca obrazovana kod kuće postigla jednake ili bolje rezultate od svojih vršnjaka na standardiziranim testovima. Naime, u proljeće 1998 g. 20,760 učenika koji se obrazuju kod kuće bilo je podvrgnuto standardiziranim testovima. Učenici su na testovima postigli prilično visoke rezultate između 70 i 80 percentile, a 25% učenika obrazovanih kod kuće pokazalo je spremnost za upise u razrede iznad njihove kronološke dobi. Iako se ovdje ne radi o kontroliranom istraživanju i nije rađena usporedba postignućima koja su ostvarila učenici iste dobi u privatnim i javnim školama, ovo istraživanje jasno pokazuje da učenici obrazovani kod kuće uče i napreduju prilično dobro u takvom okruženju.
Iako je financiranje velikih studija u kojima su učenici raspoređeni u skupine metodom slučajnog izbora uvijek izazovno, konzistentna slika proizlazi iz sve većeg broja metodološki rigoroznijih istraživanja. Potpuni skupovi podataka iz države Washington 1985. godine otkrili su da su učenici obrazovani kod kuće postigli iznadprosječne rezultate na standardiziranim testovima u svim predmetnim područjima. Također, jedna velika studija provedena na 10,492 učenika otkrila su u usporedbi sa učenicima koji su pohađali druge vrste srednjoškolskog obrazovanja, srednjoškolci obrazovani kod kuće postizali jednake rezultate iz matematike i bili bolji od svojih demografski sličnih vršnjaka u Calculus 1 (grana matematike) kao studenti prve godine fakulteta.
Nekoliko studija pokazalo je da učenici koji se školuju kod kuće nadmašuju svoje vršnjake u pogledu prosjeka ocjena, dok druga nisu otkrila nikakvu razliku. Učenici kod kuće također ne pokazuju razliku u stopama zadržavanja na fakultetu i diplomiranja. Sutton i Galloway (1995) istraživali su dodiplomski uspjeh i pronašli statističku značajnu razliku u većini mjera uspjeha na koledžu među studentima školovanih kod kuće i njihovih vršnjaka školovanih u privatnim i državnim školama.
Konačno, nedavnim pregledom literature Burke, L. (2019) je jasno vidljivo kako učenici školovani kod kuće postižu dobre ili vrlo dobre akademske rezultate u osnovnoj i srednjoj školi, ne suočavaju se s preprekama prilikom upisa na fakultet, štoviše smatraju se akademski dobro pripremljenima i vrlo željenim studentima prema raznim anketama.